Експерти відзначили динаміку розвитку триатлону в Україні

Днями в конференц-залі Міністерства молоді та спорту відбувся семінар для представників федерацій з олімпійських видів спорту з питань маркетингу та PR.

Федерацію триатлону України представляв прес-секретар Вадим Коробенко. Приємно, що доповідачі семінару неодноразово відзначали триатлон як вид спорту, що впродовж останніх років розвивається дуже динамічно, і ставили наш вид в приклад! Зокрема, найбільше схвальних відгуків отримав розвиток саме аматорського триатлону, який став дійсно одним з наймасовіших видів спорту в Україні.

Головна мета семінару – ознайомити представників федерацій з актуальними на сьогодні методами залучення додаткових коштів від спонсорів, технічних партнерів та меценатів. З ініціативи профільного міністерства та НОК, доповідачі поділилися власними секретами успіху, які мають допомогти федераціям стати менш залежними від бюджетного фінансування.

Додамо, що на семінарі також були присутніми президент НОК Сергій Бубка та міністр спорту Ігор Жданов. Серед доповідачів - співзасновники рекламної агенції «MarketingBar» та навчального проекту «Вища школа комунікації» Олексій Яновський та Евеліна Хмилевська, керівник PR-департаменту «1+1 Медіа» Світлана Павелецька, СЕО компанії Podium-smg Юрій Шаповалов, маркетинг-директор Професійної футбольної ліги України (2006 – 2010) Павло Черепін, помічник голови Національного банку України Арсен Макарчук та голова редакційної ради ТРК «Україна» Наталія Ємченко.